10 Co dělat na plážích Turks a Caicos Resort Villages & Spa

Plánujete výlet do Beaches Turks and Caicos Resort Villages & Spa ? Vyzkoušejte všech deset těchto aktivit, včetně těch tajných, o kterých se od nikoho jiného nedozvíte!

Začněme s mou oblíbenou částí - 10 aktivit, které musíte udělat v Beaches Turks a Caicos! Můj manžel a já jsme šli sami, takže tyto aktivity jsou psány z pohledu dospělého, ale všechny by byly skvělé i pro děti. Beaches is the ultimate luxury family destination, so sure to check back for my other posts to see more about the amazing things Beaches has to offer websites.

Proč jsou pláže ideálním letoviskem pro rodiny s dětmi!

Tento příspěvek obsahuje odkazy affiliate partnerů, pokud si rezervujete výlet na pláže, dostávám malou provizi bez dalších nákladů. Děkujeme za podporu plánu Play Party!

# 1 - Pijte zmrazený nápoj na pláži s ohnutou slámou.
To by mohlo mít celý vlastní příspěvek o tom, jak úžasné byly bendy brčka a všechny různé druhy nápojů k dispozici! Nikdy jsem neviděl brčka, které se tak dobře ohýbaly. Možná jsem koupil spoustu tyto když jsem se vrátil domů, abych nakrmil svou závislost na slámě.

Ale zpět k pití. Jednou z nejúžasnějších funkcí pláží je to, že je zahrnuto VŠE a všechno mluvím. Ve skutečnosti alkohol nepiji, takže jsem se vždy trochu obával, že půjdu do all inclusive, a obával jsem se, zda by ta hodnota bez alkoholu byla dost dobrá nebo ne.

Nikdy bych se neměl bát. Docela jistý, že jsem pil svoji tělesnou hmotnost v nealkoholických mražených nápojích. A džusy. A sodovky. Vše bez dalších poplatků kromě ceny, kterou zaplatíte za základní sazbu pokoje. Jediná lítost, kterou mám, je, že nenajdu mocktail menu až dva dny po naší dovolené, protože kdo věděl, že nabízejí nápoje jako džungle (ÚŽASNÉ!) A růžové boty.

párty nápady na téma mickey mouse
Proč jsou pláže ideálním letoviskem pro rodiny s dětmi!

# 2 - Užijte si vodní sporty zdarma.
Ano, řekl jsem zdarma. Všechny vodní sporty, dokonce i potápění, jsou zahrnuty! Mají vše od windsurfingu přes plachtění až po šnorchlování, které si můžete jen vyzkoušet. Jak to celé funguje, je stanoven harmonogram, takže si v lednu nezapomeňte zkontrolovat, co potřebujete vědět před dovolenou na Plážích, včetně podrobností o jejich vodních sportech.

# 3 - Získejte masáž lávovými kameny nebo dvě.
Svou dovolenou jsem zahájil ve středu ráno masáží lávovými kameny v hotelu Lázně Red Lane a zakončil moji dovolenou další masáží lávovými kameny v sobotu večer. A vy, oba byli úžasní. Manžel mého manžela a manžela kamaráda podstoupil hlubokou tkáňovou masáž a oba vyšli stejně uvolněně. Lázně jsou jednou z mála věcí, které nejsou zahrnuty v základní ceně, ale stojí za to. Jste na dovolené, trochu se rozplývejte a užijte si to.

Proč jsou pláže ideálním letoviskem pro rodiny s dětmi!

# 4 - Jděte na tobogán. Nebo si odpočiňte na líné řece.
Tady je celý vodní park uprostřed letoviska a není to jen pro děti. Díky své líné řece, několika tobogánům a simulátoru vln je ideální pro pár hodin zábavy pro dospělé a pár dní zábavy pro děti! Skoro jsem si přál, abych si vzal své batole s sebou, abych si užíval stříkající oblasti a línou řeku; téměř. Strávili jsme odpoledne v aquaparku a přáli bychom si, abychom to zvládli dvě odpoledne, nikoli jen jedno.

# 5 - Být dítě.
Když už mluvíme o dětech, jedním z mých největších doporučení je být sám dítětem, když jste tam. Pláže jsou ideálním místem pro rodiny s dětmi, ale pokud dáváte přednost cestování pouze s našimi významnými osobami nebo přítelkyněmi, můžete stále využívat veškeré vybavení vhodné pro děti, které nabízejí. Všechno od otevřeného celodenního hamburgeru + koktejl (na lodi!) Až po vzdušný hokej a dokonce i večírky a aktivity pro děti a mládež každou noc.

Mohli jsme nebo nemuseli jsme narazit na pozdní noční pěnovou párty, která byla navržena pro dospívající, ale nakonec jsme byli jednou z mých oblíbených věcí, které jsme dělali celý týden. Jste na dovolené, takže jděte dolů po nejvyšším tobogánu, potloukejte se s postavami ze Sesame Street, polibte piráta a na pár dní přestaňte s dospělými.

Proč jsou pláže ideálním letoviskem pro rodiny s dětmi! Proč jsou pláže ideálním letoviskem pro rodiny s dětmi!

# 6 - Jezte v Kimonosu.
Píšu celý příspěvek o 10 věcech, které musíte jíst, když jste Pláže ale Kimonos je víc než jen něco k jídlu; je to zážitek. Vezměte vše, co víte o grilech Hibachi, zesilte je o 500% a máte kimono. Od degustačního menu až po zpívající kuchaře - je to jen jeden zážitek, který si nenechte ujít. Kimonos je jediná restaurace na plážích, která vyžaduje rezervace, takže si ji zarezervujte hned po příjezdu, abyste viděli šéfkuchaře Hibachi, jak zpívá Livin ‘na modlitbě.

# 7 - Najděte „tajné místo“ a pořiďte nádherné fotografie.
Docela jistě, kdekoli na plážích Beach 'by mohl udělat úžasnou fotografii, ale existuje jedna vila, která ve skutečnosti má výtah, který vede až k tomu, co náš instruktor kurzu fotografů nazval 'tajné místo'. Je v jedné z modrých vil a stojí za to ji hledat. Všechno bylo nádherné, ale pohledy z tajného místa byly prostě fenomenální.

Proč jsou pláže ideálním letoviskem pro rodiny s dětmi!

# 8 - Sledujte východ slunce, západ slunce nebo obojí.
Zatímco jsem během naší cesty nikdy neměl možnost sledovat východ slunce (ahoj, žádné děti a spát), západ slunce byl naprosto dechberoucí a já si dokážu představit, že východ slunce bude stejně krásný, ne-li ještě víc. A pravděpodobně budete večer stejně venku, protože dobře, proč byste měli být uvnitř, když jste na plážích, tak se jen posaďte, odpočiňte si a užívejte si show.

# 9 - Odpočiňte si na pláži.
Jelikož už mluvíme o relaxaci, poukážu jen na tu zjevnou - relaxaci na pláži. Myslím, že jste na plážích, takže si raději užívejte neuvěřitelnou pláž, která je s ní spojená. Míle a míle bílého písku, nejčistší voda, jakou jsem kdy viděl, a prostě úžasné výhledy. Celý den každý den. Upřímně nejsem největší plážový člověk, ale je to proto, že pláže, které navštěvuji, jsou obvykle hrubé.

Po návštěvě Pláží jsem převaděčem na pláži a upřímně jsem strávil více než polovinu času rozhovorem ve vodě s Heidi a Cheryl (zatímco naši manželé slíbili, že jsou manželé bloggerů), nebo jen chilling na pláži. Upřímně bych tam mohl zůstat celý den a celou noc, kdybych si měl vzít sebou polštář.

A zmínil jsem se, že mají servery, které vám přinášejí ručníky, nápoje a skoro všechno, co byste mohli chtít přímo na pláži? Takže když říkám, že jsem tam mohl zůstat bez pohybu, nedělám si srandu.

Proč jsou pláže ideálním letoviskem pro rodiny s dětmi! obrázek12

# 10 - Pijte přímo z kokosu.
Můj manžel je závislý na kokosové vodě. Pokaždé, když jedeme na plavbu nebo na výlet do Karibiku, najde si nový kokosový ořech. Už jsme viděli obrázky lidí, kteří pili přímo z kokosových ořechů, a dali jsme si za úkol najít restauraci, kde bychom si mohli dát kokosové ořechy.

báseň o bílém slonovi vlevo vpravo

A my jsme selhali. Po hledání kokosových ořechů po celém letovisku jsme se někoho na to zeptali.

A vy, někdo vystoupil na jednom z kokosových stromů a nakrájel nám kokosový ořech, ze kterého se napijeme. To je druh služby, kterou na plážích dostáváte - stoupají do jakékoli výšky (dokonce vysoké jako kokosová palma) a překračují hranice, aby vám poskytli úroveň služeb, která je k dispozici pouze na plážích.

Proč jsou pláže ideálním letoviskem pro rodiny s dětmi!

Náš výlet do Turks & Caicos rozhodně dělá můj top 10 seznam všech dob dovolené a byli jsme na několika docela úžasných místech od Řecka po Havaj. Můžu jen doufat, že budu příští rok znovu pozván, abych si užil nádhernou scenérii, ručně sbíranou kokosovou vodu a dobré časy!

Chcete si rezervovat výlet na pláže? Nyní je ideální čas!